top of page
חיפוש
  • yehuditholiver

הילדים הם היועצים הכי טובים שלנו

עודכן: 29 ביוני 2019




הצעה של מדריכת הורים: הורים, התייעצו עם ילדיכם, שתפו אותם בקבלת החלטות

לא אחת אנו נמצאים בחיים בצומת קבלת החלטות. אנו מוצאים עצמנו עומדים מול כמה אפשרויות ושוקלים באיזו לבחור. אנחנו רואים את היתרונות בבחירה אחת ומה נפסיד כשלא נבחר באחרת.

ברגעים אלו אנו מחפשים את מי לשתף בדילמה, במי להעזר כדי לפתור את ההתחבטות שלנו. אנחנו נפגשים עם חבר או חברה קרובים, משתפים את בן או בת הזוג ושואלים מה דעתם.

כמדריכת הורים, אני רוצה להציע לכם לשתף את הילדים שלכם. אנחנו לא חושבים על האפשרות הזאת – הרי הם צעירים, הם לא מכירים את עולם העבודה, הם אינם מבינים בתחום הזה, מה הם יודעים על כסף.

אני רוצה להגיד לכם שהילדים שלנו, שאוהבים אותנו, יש להם יכולת מופלאה להקשיב, להתבונן על האפשרויות ולהציע את נקודת מבטם. תופתעו לגלות כמה הם נבונים, יצירתיים ועשויים להציע לכם נימוקים, דרכי הסתכלות וניתוח של המצב, אשר לא חשבתם עליהם. תמצאו עצמכם עומדים משתאים נוכח רעיונות שלהם, הסברים והצגת מחירים ורווחים של כל אפשרות.

הבטחה של מדריכת הורים - כאשר תתייעצו עימם, אתם תרוויחו כפליים. תרוויחו עצה טובה ותרוויחו ילד שחש בעל יכולת, בעל ערך וחשוב. הרי, "אם מתייעצים איתי, אני משמעותי, דעתי חשובה" וזה כל כך מעצים אותם.

יועיל לכם לחשוב איך אתם מרגישים כשחבר או חברה קרובים משתפים אתכם בדילמה. מה זה מעורר בכם.

קדימה, גשו להתייעץ עם ילדיכם, הם היועצים הכי טובים שתוכלו לבקש לעצמכם.

7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page